پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

خسته نباشید! | شهرخودرو در آسیا ندرخشید

  • کد خبر: ۴۴۳۵۹
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
خسته نباشید! | شهرخودرو در آسیا ندرخشید
شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا را با تحمل ۵ شکست و یک تساوی، بدون گل زده، ترک کرد
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سوت پایان آخرین جدال آسیایی شهرخودرو مشهد مقابل پاختاکور تاشکند به صدا در می‌آید و نماینده مشهد در این رقابت‌ها با حسرتی بزرگ به کار خود پایان می‌دهد. شهرخودرویی‌ها بدون زدن حتی یک گل آوردگاه آسیا را ترک و تنها به یک امتیاز برابر الهلال نصفه‌ونیمه کرونایی بسنده کردند. شاگردان مهدی رحمتی با وجود تمام کمی‌ها و کاستی‌ها اگرچه به پایان تلخی در لیگ قهرمانان آسیا رسیدند، اما بی‌تردید خاطره بزرگ‌ترین حضور یک تیم مشهدی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا را برای خود و هواداران فوتبال مشهد به‌ثبت رساندند.


نیمه اول| بیدارشده از خواب

عنابی‌های شهر مشهد، جدال با پنبه‌سازان را جسورانه و انتحاری آغاز کردند. شروع پرهیجانی که زرد‌های ازبک را غافلگیر کرد و در همان دقایق اول چیزی نمانده بود شهرخودرو توسط محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۷ به‌گل برسد. با این وجود نفوذ عمقی خلعتبری مؤثر نبود و در ادامه هم ضربه‌سر علی نعمتی در دقیقه ۱۴ اگر لای پای گلر پاختاکور گیر نمی‌کرد، شاید نماینده مشهد به اولین گل آسیایی خود می‌رسید. شاگردان مهدی رحمتی نیمه اول جدال با پاختاکور را همچون تیمی که تازه از خواب بیدار شده باشد، بانشاط، پرموقعیت و تماشایی سپری کردند.
 
اگرچه در دقیقه ۲۸ چیزی نمانده بود اشتباهات و جوانی عنابی‌ها کار دستشان بدهد و پاختاکور به گل اول بازی برسد که خوشبختانه مهاجم تیم ازبکستان در تله آفساید گرفتار شد، اما این تمام ماجرای نیمه اول نبود و جدی‌ترین موقعیت خودروسازان در دقیقه ۴۰ بازی رقم خورد؛ جایی که محمدرضا خلعتبری که سرحال‌ترین بازیکن شهرخودرو در نیمه اول بود، با یک ضربه دیدنی چیزی نمانده بود اولین گل آسیایی شهرخودرو را به نام خود ثبت کند، اما توپ میلیمتری و مماس با تیر دروازه به اوت رفت. شهرخودرو که در ۳ بازی گذشته خود به‌هیچ‌وجه نمایش قابل‌قبولی را ارائه نداده بود، شب گذشته و در نیمه اول به‌اندازه تمام ۳ بازی قبلی خود موقعیت گل داشت و تماشاگرپسند بازی کرد.


نیمه دوم| پرتلاش، اما بی‌زور

شهرخودرو در ابتدای نیمه دوم با نمایش هجومی پاختاکور روبه‌رو بود. شاگردان رحمتی که یک نیمه خیلی خوب بازی کرده بودند، در نیمه دوم اسیر تجربه و کار‌های ترکیبی زردپوشان شدند تا جایی که در دقیقه ۶۶ بالاخره ماشاریپوف باتجربه روی یک ضربه کرنر توانست دروازه عنابی‌ها را باز کند تا آبی سرد باشد بر پیکر نماینده مشهد. شهرخودرویی‌ها در ادامه باز هم روی دروازه حریف ازبک خطرساز شدند، اما گویی زورشان به پنبه‌سازان نمی‌رسید.


غیبت عجیب قاسمی‌نژاد و صادقی

امین قاسمی‌نژاد و سعید صادقی ۲ بازیکن شهرخودرو در حالی مقابل پاختاکور از ابتدا به میدان نرفتند که طی چند روز گذشته زمزمه‌های مذاکره‌شان با باشگاه ذوب‌آهن و گل‌گهر به‌گوش می‌رسید و با وجود تکذیب شهرخودرویی‌ها گویی بعد از رقابت‌های آسیایی رفتنی هستند. شاید به همین خاطر بود که رحمتی قاسمی‌نژاد را که یکی از بهترین‌های تیمش در ۳ بازی گذشته بود، روی نیمکت قرار داد تا این علامت سؤال بزرگ ایجاد شود که چرا قاسمی‌نژاد به‌میدان نرفت.


پایان تلخ رؤیای آسیایی

نماینده مشهد در حالی با تنها یک امتیاز با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وداع گفت که پیش از شروع رقابت‌ها و درگیری جهان با کرونا، هواداران مشهدی امیدوار بودند اولین‌بار در تاریخ فوتبال شهرشان طعم میزبانی آسیایی را بچشند، اما اتفاقات طوری رقم خورد که این حسرت برایشان ابدی شود؛ درست مثل حسرت گل‌زدن برای شاگردان رحمتی که در ۶ بازی پایشان به گلزنی در آسیا باز نشد و این بدترین رکورد تاریخ فوتبال ایران در این رقابت‌ها به‌حساب می‌آید. شهرخودرو حالا باید با یک پایان تلخ به‌فکر شروع دوباره رؤیای زندگی در لیگ برتر بیستم باشد؛ لیگی که خیلی زود و خیلی نزدیک از راه خواهد رسید و عنابی‌های مشهد به ترمیم‌های زیادی برای تبدیل‌شدن به همان شهرخودرو ۲ فصل گذشته نیازمندند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->